Monday, March 8, 2010

:: AYUH, BERSEMANGAT!! ::

di minggu ke-2 dalam bulan MAC yang berbahagia ini...
marilah kita bersama-sama menyemangatkan diri...
menstudykan diri...
menyiapkan thesis...
mengelakkan berlakunya pembuangan masa...
kerana masa semakin suntuk ye kawan-kawan~
berusaha dan jangan pernah mengalah!!






tapi sebelum tu, hutang mesti dibayar...
barulah hidup aman bahagia.. tak gitu jiha?? haha
ni haa...den nak bayar hutang tag cik jiha... layan~

1. MAKANAN
  • semua yang orang normal makan, aku makan~ kecuali beberapa makanan yang aku x berapa suke nak makan.. ahah!!

2. BAHAN BACAAN

  • orang kata membaca jambatan ilmu. so, sepatutnya apa-apa yang boleh menambahkan pengetahuan haruslah dibaca. tapi, biasalah kan~ aku ni memang suke buat benda yang tak berapa nak patut.. bahan ilmiah ni jarang sikit aku nak sentuh.. bahan tak ilmiah rajin jugalah aku belek.. isk33~

3. RANCANGAN TV

  • haaa~ yang ni fevret aku.. membuang masa depan TV. kalau boleh, semua rancangan kat TV tu aku nak tengok.. tapi, manakan sempat.. masa tak ada~

4. KEPERIBADIAN

  • ntahlah... persepsi aku, "aku bukanlah baik sangat~"

5. HOBI

  • hurmm..hobi?? jap, nak kena cari semula karangan "hobi saya" masa darjah 3 dulu..

6. IMPIAN / HAJAT DI HATI

  • banyak sangat... manusia kan tamak. tak pernah puas!!

*aku tak berniat nak tag sesiapa.. selamatlah korang~*

3 comments:

nisah said...

btul...
aku pn makin tensen bila pk skrang dah minggu ke-11...
takut lar...

Nurul Ain said...

ayuh2..

(^.^)

matacoklatbiru said...

semangat yang kental cik puan sasa utk mengharungi hari2 yang bakal d tempuhi.. caiyok2... haha

Post a Comment