Saturday, November 7, 2009

:: CINEMA MODE ::

OK...hari jumaat, 6hb.. aku n anes g alamanda tengok wayang sambil makan popcorn besar...
owh..BAHAGIANYA!!!
movie start pukul 12..
panggung penuh dengan wanita-wanita anggun,
makcik-makcik bergaya,
gadis-gadis cun,
perempuan-perempuan pisau cukur..upsss!!!
and yang seangkatan dengannya... hahaha..
Cerita apa?? Jeng..jeng..jeng... tadaaaa~



Yang kelakarnya, masa beli tiket untuk movie ni...
siap dapat pisau cukur Schick lagi...hahaha..
tapi dapat 1 je laa...
so terpaksa share dengan anes...
ok, bohong!! kitorang buat pembahagian secara adil..
anes amek pisaunyew... aku pulak amek pencukurnya kotak dia yang santekkk...
papepun, pada aku...movie ni BEST!!!!!



Then, malam kuar jumpa a'an (member mal)...
pastu singgah makan kat PM sambil tengok nur kasih..
after that, mode sewel datang..
ajak mal g alamanda tengok wayang lagi..
movie start pukul 11.40 mlm...agagaga~
betul-betul kerja waras gilak..



movie ni pada aku biasa-biasa aje...
ada part menarik, klakar.. ada gak part yang quite bored..
boleyhlah~ nasib baik aku tak tertidur hihihi..
and now, jam menunjukkan pukul 3.46am..
aku masih belum tidur sebab sudah tidak mengantuk..
waktu tidurku sudah terlepas-melepas-dilepaskan...
so, aku pun ambil keputusan untuk berfoya-foya di hadapan buku lappy~


NOTATANGAN:
  • esok ada sesiapa nak belanja aku tengok wayang x?? heeee~


**inilah jadinya bila aku mula sewel berbicara**

4 comments:

Anonymous said...

bile ak ajak kau xpenah nak pegi,,tp bile ak xde,,kau mesti pegi tgk wayang,
okeys aku sgt kecik ati!
xmau kwn lg,,nak merajulk 8 taun ngan kau~!!

::flipo::

^_s::a::s::a_^ said...

upss cik flipo....
saye x berniat...
mase anda mengajak tu, mood utk tengok wayang adalah sifar..
sekarang mood untuk tengok wayang melebihi 100%..
sangat bersemangat!!! hik3..
ajaklah saya tengok wayang sekarang, pasti saya x menolak...
agagagaga~

p/s : ok, dah genap 8 taun.. so, cik flipo x merajuk lagi kan~ ^_^

NapiRago said...

jom ar tgk wayang ngan aku...

^_s::a::s::a_^ said...

jom33~
tgu ko blk mesia lu r napi..haha
eyh..ke mmg kat mesia skrg?? hurmmm~
huhuhuh

Post a Comment