Wednesday, December 23, 2009

:: KESIAN BAPAK ::

ini ceritera semasa cutiku... sedikit sahaja ingin kukongsikan..




ini sandwich (ala-ala la kan~) buatan adik bongsu aku.. yang tak betutup tu aku punya... JANGAN CURI!!!



sebelum buat sandwich ini, dia tanya "sapa nak resepi special adik buat?"

"mak nak!!", "akak pun nak!!".. bapak?? bapak tiada di rumah kala itu..keluar sebentar..

maka dia pun buat 3 sandwich.. 1 untuk dia, 1 untuk mak and 1 untuk aku..

melihatkan ada 3 set sandwich..aku pun bertanya...

"kenapa buat 3 je?? bapak punye tak ada kew? selalu macam tu...kalau buat apa2, mesti bapak punye takde..padahal bapak yang susah payah pergi kedai beli barang... KESIAN BAPAK~"

maka, adikku pun membuat 1 set sandwich lagi khas buat bapak...



p/s : sayangi dan hargailah kedua ibu bapa kita



NOTATANGAN :
  • diriku sudah berada di UKM tercinta beberapa hari yang lepas...
  • sedang kusut masai di minggu pertama perkuliahan memikirkan tajuk tesis...

**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

3 comments:

Unknown said...

~~ slmt kembali.... ~~

yer.. sayangi n hargailah kedua ibu bapa kte....

::SizuKa:: said...

i agree with you...sygilah dan hargai kedua ibubapa kita slagi mereka ada bersama kita...;)

aku pon pening fikir tajuk tesis....ohhh!

Nurul Ain said...

la kecik lg ye tukang masak tu..wuwu..

(^.^)

Post a Comment