Wednesday, December 30, 2009

:: TERIMA KASIH ATUN ::

owh...sudah sekian lama aku x bawa motor..

yang selalu aku buat is naik motor as pembonceng..

tapi tadi atun telah meletakkan diriku dalam keadaan tanpa pilihan..

disuruhnya daku menunggang motor NCC 914 (eh..betul ke no. plat ni?? sumpah x ingat..ekeke) milik beliau..

jarak perjalanan x sampai sekangkang kera.. sungguh dekat

dari bukit DAM ke hadapan bukit PPSM.. seterusnya memarkir motor beliau lalu menguncinya dengan selamat..

owh..diriku sedikit gementar.. motor itu terasa berat.. agagagaga...

papepun, thanks to atun..

mungkin ini akan menjadi permulaan kepada aku untuk belajar menunggang motor dengan lebih bergaya macam minah rempit selamat dan cekap..

till then.. daaaa~ (^0^)/


NOTATANGAN :
  • sedang menunggu tibanya jam 2 petang.. mau berjumpa dengan penyeliaku.. hope hari ni terus dapat tajuk..uhuhuhu..
  • pukul 3 daku bersama rakan-rakan mahu meng'usha' kelas TEKNIK NUKLEAR UNTUK KEHIDUPAN.. if OK, mau mengambilnya sebagai subjek LP

**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

6 comments:

Nurul Ain said...

tahniah sbb da dpt bawak m0t0..teruskan..wuwu..

(^.^)

Unknown said...

tajuk dah approve pun...hoho

::SizuKa:: said...

salam, sekangkang kera?? apakah? aku tak tau peribahasa tu...hohoho

amacam kelas nuklear??

Unknown said...

ape lg sasa....

minah rempit la...

hehehe....

^_s::a::s::a_^ said...

Ain : Thanks..InsyaAllah..akan kuteruskan..

Fatin : ye..tajuk dah apprve. tapi otak masih berserabt memikirkn rencana berikutnya.. arghh!!!

sizuka : w'salam.. x penah dgr peribhsa tu?? hurmm..kalau sekankang beruk penah dgr x?? haha..almaklumlah..ukm ni kan kaya dgn beruk..kui3~ k2, seyesly peribhsa sekangkng kera mmg wujud.. x caya tye ckgu BM masa kat schl dulu..ekeke

miz ruha : owh..kaulah kawan aku yg terbaik.. sgt memahami naluri serta keingnan aku yg membuak2 utk bergelar minah rempit terhandal di abad ini.. hahahaha

Anonymous said...

pergh..
smakin hbat.
pasnih leh la suh ko bwak ak g pasa..
lalalalala~ +chengho+

Post a Comment