Thursday, December 10, 2009

:: MALAS ::

lama sudah rasanya daku tak mengupdate blogku yang tak seberapa ini...

kenapa ya???

pastinya kerana MALAS..

MALAS nak on laptop..

MALAS nak connect internet..

MALAS nak menunggu..

MALAS, MALAS dan MALAS lagi..

agagagaga~

tapi, banyak yang nak aku ceritakan sebenarnya..

eleyh..tak de lah banyak sangat pun sebenarnya~ eksyen je lebeyh..

hahahaha...

nantilah bila diriku sudah berada di UKM (owh..tidak berapa lama sahaja lagi.. diriku sudah "tidak sabar" untuk pulang ke tempat "bermainku" wuuu.. T___T)

akanku keluarkan semua cerita yang tersimpan di benakku ini...

aceceh~

nampak sangat aku ni kalau kat kolej..RAJIN online... heeee~



NOTATANGAN :
  • PASTI rakan-rakanku yang lain sudah tidak sabar mahu memulakan semester baru.. mahu menyibukkan diri mereka dengan tesis yang pastinya... uhuhuhu...
  • tajuk tesis dah dapat ke belum ye??? -_-"

3 comments:

Misz SeroJa said...

waaaaaaaaaaaa...
aku x mau balik...
aku nak cuti ag..huu

Unknown said...

~~~sungguh rajin yer beronline bile internet sgt lancar berjln...~~~

:: hehehe :: aku la tu...

nisah said...

wah cik B x saba2 nk balik UKM...
cik nisah masuh mau brada d umah lg...
huhuhuhu...

Post a Comment