Thursday, February 25, 2010

:: TAK TERUCAP ::

aku sangat tertekan,

stress,

risau,

bimbang...

banyak masalah aku sekarang...

sampai TAK TERUCAP...

rasa nak menangis jew...

tapi menangis bukan boleh selesaikan masalah aku pun...

tapi tu lah...aku dah pun termenangis...

sorang-sorang...

Please...bagitahu aku...

apa patut aku buat?


NOTATANGAN :
  • masalah menjadikan aku tak ada selera nak makan..seharian ni baru makan roti gardenia jagung sebungkus n jajan yg ngarut-ngarut...nasi ayam depan mata.. tapi selera tiada.. *sigh*

6 comments:

::SizuKa:: said...

awat ni weyh??? rileks2~

menangislah sepuas hati!

Unknown said...

ala sa,,,

nape cm nie ni,,,,

jgn la cm nie,,,ceria la skit,,,

ehehehe,,,

---> lme giler kot ak xmkn roti gardenia yg jagung nyer....

nisah said...

cool pura...
bykkan la berdoa...
sy sentiasa ada utk kamoo...

♥ shiMawar ♥ said...

uiks..nape ni..? ade prob gak ke..?
sy xbleh nk kata ape le..sbb sy pn tgh serabut..huhu..
ape2 pn, moga kita sama2 tabah mghadapi dugaan yg dtg melanda ni..insyaALLAH.. :)

gloomy said...

cik sasa... saya xpenah tgok kamu sedih dan rungsing sebab saya tau kamu kuat dan tabah.. kamu cekal serta byk pendorong dibelakang kamu.. tp kalau kamu mahu menanges.. menangeslah... tp sebutlah alhamdulillah.. mcm kamu selalu bgtau aku.. Allah duga sebab Allah sayang.. aku sentiasa doakan kamu..

Ya Allah, Kau kurniakanlah ketenangan hati ,kesenangan segala urusan kami semua.. aminn

^_s::a::s::a_^ said...

thanks to all dat concern...
i'm trying to gather up all my strength...
so that i'll be strong enough to face anything..
hope all of u r doing well too~
n_n

Post a Comment