Thursday, August 27, 2009

:: PENANTIAN SUATU PENYEKSAAN ::

seksa kan kalau kena menunggu??
aku sekarang pon tengah menunggu seseorang...
tapi, x ada pula aku rasa terseksa...
lagi happy kot bila terpaksa menunggu...
lagi lama penantian tu, lagi aku suka...
melompat keriangan macam beruk dapat bunga...
hahahahaha...


so, untuk mengisi masa lapang aku menanti dan menanti...
aku pon membuang masa di lab PPSM...
berfoya-foya menggodek internet....hihi
sebab dah janji nak "date" dengan orang itu di sini...
tepat jam 2 petang....
mungkin kejap lagi beliau akan memunculkan dirinya...
lagipun, beliau seorang yang punctual!!!
jarang terlambat hadir pada setiap kali "date" kami...
yang selalu lambat adalah aku.....
wawawawa...


ok lah....
saje nak post entry mengarut nih.....
kebosanan tatau nak buat apa....
nak study, tersangatlah malas~ (dah ter...sangat pulak tu..isk3)
beberapa minit dari sekarang...
LECTURER aku akan masuk....
so, terpaksa belajar DESIGN...
upss!! aku bukan designer ok...
x adalah aku design baju kew..bangunan kew...haha
aku ambil subjek DESIGN & ANALYSIS...
lalalalalala~


NOTATANGAN :
  • aku "date" beramai-ramai..."date" ngn lecturer... kih3~
  • trok btol studnt cam aku ni..lg lmbt lctrr msk, lg aku suke... (JANGAN TIRU MACAM SAYA!!!!)


**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

1 comment:

Unknown said...

penantian mengajar kte erti kesabaran....

bile ruha yg berkate kate....

hehe...

Post a Comment