Sunday, August 9, 2009

:: PERINTAH BER"KUARANTIN" YG DILANGGAR ::

Rasanya jumaat n sab2 baru ni ak 'merayap' ngn hebatnye.. Niat asal nak dok je kat bilik, stdy kew..wat assg kew..wat r pape yg patot.. Namun kehadiran teman lama a.k.a best friendku ke ukm telah mengubah segala plan yg tlh dirancang (rncng dlm otak jew..x pakai planner pon~ huhu)

MyEm0.Com---JUMAAT (7 OGOS 2009)---

Syahida Adila a.k.a Dot smpai ukm arnd pukul 11pg. Then, Husna (best friend aku gak..die ada kat ukm) fetch Dot dr ktm n bw g bilik die d za'ba. Ptgnyew around kol 3 Dot d hantar ke bilik aku (aku nih dh mcm baby sitter lak) coz husna nak g library..biase r, minah library.. sehari x jmpe library, bleyh dmm rindu beb~ haha.. upss..ni lau husna tau aku ngutuk die..hbs r aku..MyEm0.Comhihi

Mal (rumete aku) dah kuar mase Dot sampai blk ak tu.. Die g tgk wayang kat Alamanda ngn Wana n Anes (cite setem n G.I.JOE). Diorg ada gak ajak aku, tapi aku x nak.. coz azam baru aku >> x nak tgk wayang n karaoke dah..MyEm0.Com kenapa??MyEm0.Com hihi..biarlah rahsia. Aku dah plan, t diorg dah balk kolj..ak, mal n wana nk shoot g kajang..nak kene beli few things tok our club (FIC).

Arnd kol 5, Husna dtg bilik aku. Kitorg b'3 borak2..then decide nak g cari pisang grg n lepak kat tasik cempaka. Kat tasik cempaka, smbl mkn sempat gak r usha2 skaters kat c2..huhuhu..x patot~ xpatot~ Then, Husna ajak g Alamanda..tgk wayang.. Dot blaje!! Aiyark!! Apakah?? Kan saye tamau tgk wayang lg~ aiseh.. memule ckp gak kat diorg.."x yah r tgk wayang..kite wat bnde lain r.." tapi nak wat ape? Dot lepak ngn kitorng pon till sab2 jew..aduss..last2 aku pon g gak r Alamanda tgk wayang.. terpaksa~ MyEm0.Comhuhuhu.. Plan asal nak g kajang ngn wana n mal lps diorg hbs b'foya2 dibatalkan..hihi.Diorang pon nmpaknyew tlh menyambung aktvt d alamanda.

Kol 8.30 mlm, kitorg grk g alamanda. Niat asal nk tgk G.I.JOE pkl 9.30mlm.. unfortunately, tiket dah hbs..so, tkr plan. ktrng tgk The Taking of Pelham 123. Best gak r..lebey2 lg sbb bkn duet sndr yg kuar..hihihi..



b4 msk cinema, smpt lagi ktrg posing kat luar alamnda 2..cantek scenery ye wk2 mlm..hihi.. igt nak upload gak pic ktrg 2..tp memandngkn ak x bw camera tyme 2..so kene tggu Dot upload lu pic 2 lam fb. Then bru ak leyh amek..smpai ukm kol 11.30mlm. Lalu pin2 utama tu..da guard chck stickers kete. yg syoknyew..guard 2 comelllll!!! die senyum...fuhhh...sweet beb~ hahaha.. upss!!! t'usha lak..haha

mlmnyew ak titow kat bilik husna. coz nak lepak ngn Dot. Sab2 die dh nak blah. ermm..b4 titow..aku maen uno ngn Dot. hihihihi.. Best~ Husna x nak join..cett!! Then, kitorg borak2 n twos titow..

MyEm0.Com---SABTU (8 OGOS 2009)---

Igt pagi2 nak twos balik bilik aku coz dah plan nk g kajang ngn wana, beli brng FIC. Tp tetibe Husna ajak g Seremban. Jmpe family die. Dah alang2 g seremban 2, leyh g JJ skali, beli twos brg2 FIC tu..x yah r g kajang.. so, aku pon stuju. Dot pon ikut. smpai rmh auntie husna, kitorg mkn nasi lemak, minum air kelapa (twos dr buah klpa 2)...besh r!!! hik3.. then, jmpe ngn anak induk husna (induk nih anutie die kowt~ huhu). Anak die baru 4 bulan..name ye Daniel 'sumthing'..ak x igt ape..hihi.. daniel sgtlah comel!! x puas rasenyew dukung n cium die.. besh3 ade budak2!!

then. lps zohor ktrg g JJ seremban. ak beli brg2 FIC n then g jenjln r kat c2.. jln punye jln..aiseh!! nmpk sstu yg mmg menjadi pantang larang aku. KASUT!! pantng nmpk, mesti nk beli! adess...t'beli sepasang..x sengaje!! MyEm0.Comhak3..

Then, umi (mak husna) kasi aku t-shirt... hehe.. besh3!!! MyEm0.Com thanks umi!!

"Do SomEtHinG"

around kol 5.30, aku pulang ke pangkuan jalan (slmt sampai ke bilikku yg t'cinta)

**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

7 comments:

Unknown said...

amboi...

dh pandai usha guard yer,,...

aaiish.....

daniel 'somethig'....erm....

terbeli kasut...??

ke mmg nk beli pn...? erm...

^_s::a::s::a_^ said...

hahaha...bkn usha r ruha.. t'usha.. x sengaje 2~ lalalala~

haah..name dak kecik 2..daniel 'sumthing'.. x igt yg sumthng 2 pew..hik3

aiyark!! sebut sal TERBELI kasut..t ak post en3 sal kasut lak.specialnyew en3...hik3..

Nurul Ain said...

ske kasut ek??msti byk koleksi ni kan..bleh la pnjm ye..wuwu..

(^.~)

mamai,wana,awiE,faten said...

makcik,,,ooo makcik,,saya kebengangan dgn azam anda ygberia ia tidak mahu tengok wayang,,,,apa cerita pegangan azam baru sudah goyah?? haisyhhhh~

pari-pari said...

dasat la ko..
merayap meraban abes.
patut la bilek jiran ak sunyi sepi.
ahahaha

^_s::a::s::a_^ said...

Ain : yup..sgt sukekn kasut..especially high heels..hihi..nak pnjm?? bleyh2.. jmpt dtg bilik.. huhu

flip : saya juga bengang ngn diri sndr.. marah ni!! marah!! haisyhhh~

awie : bilik jiran ko 2 sunyi sbb diorg g lib kowt...lalalalala~

pari-pari said...

hahahha..
kalo dorg pg ctu la..
tpi aku rase x kowt..
hahahhahah~

eh, bile nk pkai bju tuh??

Post a Comment