Tuesday, August 11, 2009

:: TAGGED BY BIRD a.k.a ruha ::

okies...kali ni saya telah di tagged oleh kwn t'sayang saya...miss ruha (die nih single lg.. so, spe b'mnt nak knl...bleyh r usha sndr..hahaha.. upss!!! t'pomot lak dr anda ruha..hik3~)


1. Bekas kekasih saya adalah:
  • Saya pernah ke b'kasih-kasihan?? hurm~ mgkn hanya pernah berasa kasihan je kowt~ tapi saya ada bekas makanan... sapa mahu pnjm, sila inform k.. hoho


2. Saya sedang mendengar:
  • SRK berborak dgn Juhi Chawla (xtau r btl kew x ejaan nih..ada aku kesah??) Eh...cmne lak aku leyh dgr diorg b'borak nih?? Owh..rupe2nyew roomateku sdng layan cite hindustan..


3. Mungkin saya patut:
  • x patut~ x patut~


4. Saya suka:
  • membuli orang!! hobi 2~ hak3


5. Sahabat-sahabat baik saya:
  • Kenapa dgn sahabat2 baik saya?? (garu kepala~)


6. Saya tak faham:
  • Kenapa saya ssh sgt nak faham bnde yg saya x faham?? haishh....


7. Saya kehilangan:
  • Duit RM3.20... kerana telah membeli-belah di K-Mart sebentar tadi.. Akak K-Mart, sila pulangkan duit saya!!! Kalau x...saya nangis kuat2.. uwaaa!!!


8. Ramai yang berkata:
  • "Hanya 0.001% drpd isi2 percakapan saya yg blh dipercayai" >> betul kew?? saya org yg jujur ok!! jgn percaya cakap mereka!! haha


9. Makna nama saya:
  • Uishh..sogannyew nk bgtau.. hik3~ "keemasan" >> x caya tgk sndr dlm buku kat MPH. tapi, saya tak gilekan emas ok!! mngkn saya hanya tergila-gilakan MASA.. sbb masa i2 EMAS.. lalalala~


10. Cinta itu adalah:
  • "Sesuatu yg x boleh d sentuh, hanya boleh d rasa". Ini bkn saya yg kata..org yg kata.. Tapi saya x percaya.. sbb cinta 2 semestinya boleh d snth tp x blh d rasa. X caya?? Kalau x caya, sila ambil sebatang pen + sehelai kertas. kemudian, tulis >> C I N T A.. dan sentuh cinta i2.. see~ kan dah kata, cinta blh d sentuh..tapi, ada anda rasa pape bila sentuh cinta 2?? masam kew..manis kew..pahit kew..ada?? x ada kan... so?? lu pikir la sndr~


11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
  • membaca en3 ini... kamu larh 2~


12. Saya akan cuba:
  • Cobaan~


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
  • Apa ingat saya ni kamus kew nak tanya maksud bagai?? nak tau maksudnyew...sila rujuk kamus Dewan Bahasa Edisi ke-4..


14. Telefon bimbit saya:
  • ada di tepi saya... kenapa?? x percaya?? x caya sudah~


15. Bila saya terjaga dari tidur:
  • saya usha jam.. kemudian sambung tidur semula~ hahaha... cis, sungguh x suke!!! dah kene bgn...


16. Saya paling meluat apabila:
  • saya melihat sesuatu yang sungguh meluatkan!!! geram3~


17. Pesta/Parti adalah:
  • Owh.. sshnyew soalan ini~ mngkn kene buat rujukan di library dahulu..


18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
  • sudah semestinya sesumpah.. eh..bkn2.. sumpah bukan!! Anak kucing kowt~ anak kucing yg comel~ hik3


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
  • ketika saya bergelar "baby".. lgsng x igt sebarang kesedihan + kedukaan.. maksudnyew..msti ia dipenuhi dgn keseronokan.. stuju??


20. Hari ini:
  • ni pon x tau kew?? hari ni hari selasa larh.. 11 hb 8.. aiyark!!! baru t'igt.. saya telah t'lps due date buku library.. patotnyew smlm dah plngkn.. aduss~ bakal didenda larh ni nmpk gayanyew...fuhh~


21. Malam ini saya akan:
  • menyiapkan assg yg x dpt disiapkn semalam.... smlm buntu.. hari ni..erkk.. lawan buntu ape ye?? (garu kepala....cari kamus)


22. Esok pula saya akan:
  • menggagahkan diri yg memang dah gagah utk bangun di awal pagi.. bersiap ke kuliah.. kuliah t'akhir adalah pada jam 8mlm-11mlm.. fuhh~ esok ialah hari yg snggh memenatkan.. sabo jew larh~


23. Saya betul-betul inginkan:
  • seorang balak!!! okies...saya tipu!! haha... saya betul2 inginkan ketenangan dan kedamaian. bebas drpd sebrg ketaktenangan + ketakdamaian.. hoho


24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini:
  • saya baca doa tgk cermin... jangan lupe!!! baca doa bile tgk cermin!!! lalalala~


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
  • ni nak kene pilih kew apew?? buntu~


26. Makanan Barat atau Jepun:
  • saya anti penjajah!!! hahaha


27. Bilik yang terang atau gelap:
  • bilik yg terang-benderang + bilik yang gelap-gelita....


28. Makanan segera adalah:
  • makanan yg boleh didapatkan dgn segera...


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
  • saya terlampau byk b'kata2... sampaikan tak tahu yang mana akhir, yang mana awal..


30. Siapa yang anda mahu tag?
  • flip a.k.a wana
  • mentari malam a.k.a fatheen
  • nurul ain
  • zahid
  • jiha
  • sesiapa yang ada banyak masa terluang macam saya...bolehlah buangkan masa anda i2 dgn menjwb soalan2 ini... lalalala~

8 comments:

Unknown said...

haha...

bekas makanan yer sasa...??

erm...

lawak sguh....

ak xde kamus dewan la...

sasa...mau balak yer...??erm...

hehe

gloomy said...

rajin btul menge"tag"2 org cik sasa ni tau..

^_s::a::s::a_^ said...

ruha :
bekas mknn jew larh yg aku mmpu adakan..sadis2~ huhu.. aiyark!! kamu xde kamus dewan?? xpe2..nnti ak pnjmkn pada kamu..hik3~ balak?? adehh~ i2 satu pembohongn sajew lorrr~ hua9.. tapi, kalau kamu mau kasi..aku trime jew.. lalalala~

mentari malam :
saya mmg t'lebey rajin lau bab2 camni.. ahaks

Misz SeroJa said...

cik sasa nanti cik ida jawab ek...;p

^_s::a::s::a_^ said...

baiklah cik ida...
cik sasa tau cik ida t'sgt larh bzy ngn assg yg b'tmbn2~
so, cik sasa saje nak menambahkn lg ketimbunn cik ida i2..
hohoho

Nurul Ain said...

em,beshnye cik sasa dpt sentuh C.I.N.T.A..

nk sentuh gak..(sambil sentuh cinta y sye tulis kt atas tu)..wuwu..

(^.^)

::SizuKa:: said...

aih cik kak..saya dah jawab tag dari akak ni..mau termuntah da tau..byk...hahah~

pari-pari said...

cik sasa makin rajen..
sy pon nk jwb la walupon x dtagged.
ahahaha

Post a Comment