Wednesday, September 16, 2009

:: THE COMPLETE VERSION OF US ::

12 hb yang lepas, my best friends -HUSNA, DOT n DYNA- datang UKM. Kitorang pergi berbuka sama-sama (xde larh berbuka pun sebenarnya...coz keluar makan dah isyak pon..huhu). ZACK n FAIZ pon ada sama.. Dyna turun dari UiTM Melaka, Dot dari Pahang, aku n Hus dah memang sedia ada kat UKM. Lama gile x gather berempat camni. Last skali kalau aku x silap, after SPM...huhuhu~ Selalunya bila gather, kalau dyna ada..husna xde.. n kalau husna ade lak, dyna xde... aiyo~ but yg pasti..aku n dot always ada... Kire dot macam wakil dr ovrc (coz die stdy kat UK), n aku lak wakil Malaysia (UKm)..wahahahaha... bangga33!!!


-Destinasi pilihan kami-



jom kita pergi makan di sini....
tempat selesa...
makanan sedap...
price OK!!!
^_^



-Mereka punya-



rasenya sedap...
camne aku tau?? haha
coz mereka "suapkan" aku....
wawawawa...
^0^



-Aku punya-



T___T
order ni je coz mase berbuka aku dah tibai laksa + kebab di bilik...
mane taknye, petang tu husna msg suruh berbuka dulu...
dyna sampai lambat katanya....so ak igt x jadi berbuka sama-sama..
huhuhu~




Perut dah kenyang...tapi still x puas merayap.. so, kitorang decide nak g merewang di Putrajaya... Destinasi kami ialah dataran Putrajaya + Jambatan Putrajaya yang cantek. Dekat dataran, aku dok lepak2 sambil usha model wat photo shoot.. klaka lak aku tengok.. dat model bergambar sakan with camera (perhaps die model camera kowt..huhu). Dari die dok berdiri biase, baring atas rumput sampai larh melompat...sume aku usha... hahaha.... "fura memang xde keje kan.. lalalala~" Dekat bridge kitorang lak bergambar sakan (xde r sakan pon..sakai jew kot...hua9).. but tyme 2 camera aku dah kehabsn bateri...so, ak xde larh picnyew... hihi.. Around kol 12 lebih, otw back 2 UKM....singgah mcD jap... dyna mengidam choc shake.. tapi, tyme2 die nak 2 larh...owg mcD sibuk nak basuh mesin die larh plak... so, x dapat r dyna choc shake tu.. wuuuu~ sadis3~



-credit to-



~zack a.k.a mr photographer~
pic yang santek2 sumenye di ambil oleh beliau menggunakan cameranya yang mahal itu...
yang x bape santek tu..guna digi cam saje...
-_-"





~ faiz a.k.a mr driver~
beliaulah yang bertanggungjawab membawa kami jenjalan di Putrajaya...
kesian beliau, terpaksa melayan kerenah kami even mata beliau dah cukup merah..
ngantok + penat larh 2...
-_-"



Apa pun.... dat day memang SANGAT SERONOK!!!!!
hope dapat gather camni lagi next time.....
weeeee~
\(^0^)/


~luv u gulrs so much~



**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

No comments:

Post a Comment