Saturday, September 12, 2009

:: PABILA DIMENSI OTAK DIBUTAKAN ::

ALHAMDULILLAH~
semua exm berjaya dilalui dengan selamatnya...
(exm je larh yang selamat...aku belum tentu selamat~wawawa)
assignments falsafah pun berjaya dihantar pada tarikh yang ditetapkan..


semalam aku g shopping di kajang...
niat asal nak teman LALA cari baju kurung sebenarnya...
last2..bukan LALA yang shopping...
aku yang TERSHOPPING...
2 tudung + brooch + 1 blouse + 2 kemeja kotak2
(kemeja kotak2 gurl x sama ngn boyz punye ok.huhu..
hanya org2 tertentu yang faham. lalala~)

x tau larh kenapa otak aku semalam cam x dapat berfikir ngan waras..
nampak yang berkenan, test, then bayar..
waaaa!!! DUIT BAGAI AIR~
T__________T
tapi, semalam langsung x masuk kedai kasut...
hoho... precaution awal...
kan ke mencegah itu lebih baik daripada merawat...
lalalalala~


LALA plak, beli 1 tudung n brooch jew...
mane baju kurung??? haha..
ni larh aku nak stoli moli nih.. heeee~
semalam, kitorang round2 punye round 1 kajang tu..
(ok, yg nih hiperbola sket..hihi)

x jumpe jugak baju yang LALA nak tu...
agaknya orang kajang ni tak pakai baju kurung cotton kowt~
orang bangi jew yang suka kowt...
(coz kat bangi ada banyak jual kurung cotton)

so, lepas asar..kitorang roger ECAH ajak g PKNS Bangi...
last2, LALA beli baju kurung kat situ jew....hoho
kalau dari awal lagi beli kat pkns jew...
xdelarh aku TERSHOPPING di kajang...
wawawawa...
-_-"



NOTATANGAN :
  • x sabar nak balik rumah 18hb nih.... (lambatnya balik..dah nak dekat raya pon~)
  • but before balik beraya, kena siapkan 2 assg medical stats...kene submit 16 hb.. aiyark!!
  • semalam call my mum...then my mum cakap.. baju kurung aku tatau r dah siap ke belum.. waaaa!!!! apakah?? kalau x siap, alamatnye tahun ni aku beraya dengan jeans + kemeja kotak2.. sadisnya~ @_@
  • tahun ni dengar kata, tema baju raya colour choc maroon (ntah...aku pun x tau warna apa 2...huhu) tapi, aku mane ade baju colour tu.. slalu camni tau~ last year pon, aku sorang jew yang x same colour a.k.a x ikut tema..terasa di anak tirikan pulak... ahaks~ ;P



**inilah jadinya bila aku mula berbicara**



3 comments:

Unknown said...

dh agak dh,..
mesti ko yg tershopping...
nasib baik kasut jer yg xbeli...

ok ape...
pakai jeans + kemeja kotak2...
hehe....

umi ak xjahit baju raya pn thn ni...
permintaan ak sendiri...
coz kalu jahit, mkn byk la bju kurung yg akn tersimpan dlm almari ak...

~~hehe~~

Nurul Ain said...

kemeja kotak2 tu org pgl bf shirt..

bleh la buat2 pakai bj bf..wuwu..

(^.^)

::SizuKa:: said...

oo..sakan ea dia shopping..hohoho..~

selamat hari raya...maaf zahir batin cik kak..0-0!~

Post a Comment