Thursday, September 17, 2009

:: JUST FOR FUN ::



Hari ini...
insyaALLAH aku akan pulang ke rumah..
mungkin bertolak after maghrib..
aku tumpang kawan...
Dia yang offer aku balik sekali dengan dia...
rupa-rupanya dia balik dengan abang + adik die...
aku ni dah macam sesat di kalangan adik-beradik orang lain pulak...
seganlah juga sebenarnya....
huhuhuhu...
-_-"


Barang-barang tak kemas lagi...
Malas gilerrrr + tak tau nak bawa balik ape...
hihihihi....


OK lah...
saje aku mau post en3 mengarut ni....
mengupdate sebelum pulang ke rumah....
hihihi



NOTATANGAN :
  • ada kawan aku cakap...blog aku ni kebudak-budakan
  • bahan yang aku masukkan juz for fun..
  • katanya better aku post en3 yang lebih bermanfaat dan berfaedah untuk dikongsikan dengan readers (ada ke orang bace blog aku ni?? -_-")
  • so, should i do something bout it??


**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

4 comments:

Unknown said...

peduli kn ape yg org ckp...

ak bce jer ape yg ko tulis...

walaupn kekdg ak xfhm..(subjek2 yg ko bljr)...

its fun, ok...

selamat hari raya, sasa...
maafkn slh n silap ak...
ak slalu kecik kn ati ko...
ak tau tu...(tp still buat..hehe)
maaf kn ak yer...
ak bukan lah kwn yg baik...

Misz SeroJa said...

mcm taw je sape yg ckp..;p

^_s::a::s::a_^ said...

ruha : thanks...hihi.. selamat hari raya. ak pon mntk maaf..ak byk wat salah ngn ko kn... i2 pon ak tau..hehe.. x kesah r ko rs ko baik ke x..but da fact is...u r my best friend ever.. never forget dat!! n_n

zeida : macam tau?? mgkn ayat same tp org yg b'bza kowt..coz yg ckp ni mmbr ak tyme schl dulu..hihi

Anonymous said...

ak ske je bce blog ko nih..
sbb klaka!!...ngeh3..
-amal-

Post a Comment