Wednesday, September 16, 2009

:: IT'S KURUNG'S DAY - EXCLUSIVELY BROUGHT TO U BY SASA ::


Ni ahli group assignment statistik aku.. Memandangkan kitorang ni satu group + sehati sejiwa tp x sebadan...haha... so, kitorang selalu r hang out sama-sama. Beberapa hari lepas, entah macam mana timbul idea nak PAKSA setiap ahli kumpulan pakai baju kurung ke kuliah pada hari ini
(Rabu, 170909).



-JOM BERKENALAN DENGAN MEREKA-


Yang depan skali tu, namanya Nor Hafizah bt Ghazali a.k.a IJAH.
Dia ni suka buat decision secara mengejut kalau bab2 nak kuar jenjalan.
Hari ni beria kata nak keluar, esok tup2 x jadi lak... haishhh~
Dia sangat x suka orang cubit tangan dia...
tapi, lagi dia x suka..lagi larh aku suka buat...
wawawawa


Yang berkurung kuning tu pulak...
Noor Aishah bt Adnan a.k.a ECAH..
Dia ni banyak berjasa pada kitorang...
sanggup bawa kitorang jenjalan di Alamanda, PKNS (tempat fevret lala), pasar malam dsb
Thanks ecah!!! ^_^
Antara kitorang berlima, dia ni larh yang paling baik + bersopan santun..
tapi, rasenye sejak berkawan ngn kitorang ni...
dia pon dah jadi gila-gila cam kitorang...haha
xpe larh ecah..biar gila-gila asalkan x gilak!!!
hoho


Yang di tengah-tengah n tersepit tu (gelak jap~)
Norsulawati bt Mat Roji a.k.a LALA
dia ni secara tak rasminya telah dilantik menjadi leader kitorang..
mungkin sebab die suka 'pura-pura garang'..hahaha...
tapi bagus juga..
disebabkan ke'garam'an beliaulah maka semua assg kitorang berjaya disiapkan on time...
hihihi..
"Naik cuti raya ni..aku nak semua assg dah siap.. Sila buat di rumah!!!"
(bila lala berkata-kata...hahahaha)


Yang terakhir...yang paling kanan tu..yang setia memakai matrik card..haha
Amalina Aznah bt Azman a.k.a AMAL
haaa~ die ni paling kesian skali...
selalu kena 'buli' dengan kitorang, especially oleh aku..hihi
x tau larh napa..setiap kali jumpa dia..
ada je idea bernas aku nak kenekan die...
kalau x jumpa pon ak still akan kenekan die...
nampak je die on9 YM...habis larh die...wawawawa
Die pun selalu nak kenakan aku balik tapi..welll~ mesti larh gagal!!! hahaha
"Amal, kan aku dah kata...ko xde bakat nak kenekan orang.. hua9"




Haaaaa~
Kan elok bila semua berbaju kurung camni...hihi
Tapi, bukanlah bermakna sebelum ni kitorang x pernah pakai baju kurung..
pakai~ tapi jarang2..
Macam aku, selalunya aku pakai pada hari Rabu sahaja..hihi..



Tapi, antara kitorang berlima ni..yang paling susah untuk dilihat memakai baju kurung ialah
amal + ijah



~ well...lepas ni bolehlah korang slalu2 pakai baju kurung ke kuliah ye... jgn tunggu raya baru nak pakai...hahahaha~




NOTATANGAN :

- Selamat Hari Raya Aidilfitri-
-Maaf Zahir Batin-
-Dengan ingatan tulus ikhlas dari kami sekumpulan-
^0^


**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

4 comments:

Anonymous said...

hahaha..
jd jgk idea pkai bj kurung ni..
hehehehe..
nmpak la jgk ayu+sopan+santun jgk group kta ni..
wlaupun otak x tol ckit..hehehehe
-Lala everything is ok-

nisah said...

huhuhu...
gaya anak dara sume...
hehehehe...
slamat ari raya
maaf zahir batin gak...

Anonymous said...

otak xtol=group kite..
hahhaha..ske2 blog ko nih...
-amal-

pari-pari said...

pic xleh blah..
menci..menci!!!
hahha..



*ak raye smgu pkai bju kurung.
kuar mnyapu smph pon still bbaju krung.hahahahah*

Post a Comment