Tuesday, October 27, 2009

:: APA BENDA YANG COLOUR MERAH TU?? ::

Alhamdulillah....
1 paper dah habis..
-Statistik Perubatan & Sosial-

4 more to go... agagaga.. banyak lagi tu...


nak story sikit jew pasal exam tadi...
aku telah bikin malu... malu sendiri jew.. huhuhu
10 minit terakhir, baru nak jawab last question..
waaaa!!! confirm t'ketar2 gilerr time tu coz tau x kan sempat..
MASA DAH TAMAT!!! but ak still dengan gigih dok mengira...
pedulikan suara2 pengawas peperiksaan yang dah suruh menghantar jawapan...
owh..memandangkan semua orang sudah bangun..maka aku pun hantarlah juga...hihi..
ok..bukan itu part memalukannya ye..hehe...


Keluar dari dewan peperiksaan, aku menyertai rakan-rakan lain...
masing-masing sibuk mengomel kata masa tak cukup... memang pun!! waa!!!
mungkin patut tambah lagi 1/2 jam... ekekekeke...
(anyway, benda dah lepas kan..)

tamat sesi berborak...nak bergerak ke cafe... then, baru aku terperasan sesuatu...
apakah benda colour merah ni?? haaa..jangan fikir benda lain!!!
benda merah ni melekat kat tangan aku....
waaaa!!! aku TERBAWA KELUAR BUKU SIFIR STATISTIK dari dewan peperiksaan... hua9...
gelabah punya pasal ah tu... habis semua barang aku nak angkut keluar...
nasib baik tak terangkut kertas jawapan... kalau tak... pew cite?? agagagaga~


NOTATANGAN :
  • berusahalah untuk next paper (29hb).. go go gurl!!! u can do it!! ahaks~
  • mau keluar makan di Cempaka Klasik 4 da 1st time.. hope x mengecewakan.. heee~ jom22!!!


**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

1 comment:

Anonymous said...

nsb bek lala pasan..kalu x wat lapik mknn kt blik..hak3..klakar300x!!!
-amal-

Post a Comment