Saturday, October 10, 2009

:: BUSYNYEW ::

salam semua~
nak story sket aktiviti aku beberapa hari ni yang menyebabkan diri ini terasa busy... yang pasti, tiada adegan study2an.. ahaks!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------
-KHAMIS, 8hb10-

after maghrib aku, mal, wani, wana and leen menuju ke Alamanda..
kitorang hang out with toroi... die belanja makan pizza... yum22!!!
best sgt!!!! heeee~ THANKS TOROI! ^_^
after dat, wana, wani, leen and toroi g tgk movie.."papadom"
aku n mal x join...coz..adelah sebabnyew~ hihihi...
movie start pukul 10mln... kedai2 kat alamanda pun dah tutup time tu..
so, apa aku n mal nak wat selama lebih kurang 2 hours ni??
nak balik...x boleh coz kitorang datang ngan wani..so kenelah tggu movie habis..
untuk mengisi masa lapang, aku n mal pun pergilah main-main...hik3
main boling 1 game (dah lama gilerr x main, hari tu main asyik masuk longkang jew..erkkk!!)
then, main basketball, game kete.. (ni semua aku main sensorang..mal tolong teman n tengok jew..)
mal juz main dance mat jew...haaa~ yg ni aku lak jadi penonton.. hoho
jenuh gak r nak tggu sampai pukul 12 tu...huhuhu
then, semua dah settle..kitorang bergerak pulang ke UKM...
-------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------
-JUMAAT, 9hb10-

di awal pagi (aceceh..xde lah pagi sangat pun sebenarnya..hik3)
aku, mal n fair menuju ke canselori...nak settlekan few things, but x settle pun.. ada problem..
then, kitorang menuju ke dectar.. ada open house UKM.. pe lagi, MAKAN FREE lah!! hoho
join makan2 bersama wana, wani, leen, anes, zahid n nisah..
dah makan kenyang2, aku, mal n anes gerak g alamanda (dah jadi macam tempat persinggahan kitorang laks.. ahaks!!!)
matlamat utama aku nak cari jam tangan... nak exam ni, jam lak takde.. huhuhu. got it!!! jam tangan murah je aku beli.... hihihi...
then, bermulalah sesi window shopping kitorang.. but anes x join. memula die melepak di MPH, then surau..then aku tatau r mane lagi.. matlamat utama die, nak "shopping" mineral water kat carefour.. macam2~
aku memula x berniat pun nak beli pape. then, jalan punye jalan...masuk nichii...
adoyai~ TERBERKENAN lak kat 1 blouse nih. colour kuning lak tu!!! x pernah2 aku berkenan dengan baju colour kuning...
aku sebenarnya sangat x suka dengan baju colour kuning... tapi, kalau masakan colour kuning aku suka larh.. hohoho
apa nak buat?? hati dah berkenan..so, amik dat YELLOW BLOUSE, bawa g counter..
pejam mata, amik duit dari purse.. bayar... settle!!!! hahahaha...
~pembaziran telah berlaku di situ, jangan tiru aksi ini~

**********

selesai bershopping ALA KADAR di alamanda, kitorang gerak ke rumah mai.. ada open house..
sebuah kereta wira yang dipandu oleh wani serta ditumpangi oleh wana, leen, nisah and zahid telah siap sedia menunggu WPR 9187 di luar alamanda... sorry ye korang terpaksa menunggu lama.. hihihi
sampai rumah mai, MAKAN FREE lagi!!! nasi beriani..eyh..ke nasi minyak eyh?? *confius*
yang pastinya memang sedap n kenyang..
tambah menarik coz ada cousin mai yang SANGAT COMEL!!!! namanya fatihah
pipi die....iskk!!! geram gila aku tengok!! rasa nak cubit2 jew... hahaha
budak nih baru 11 bulan x silap..and dia dah pandai jalan... sangat mesra alam!!!
x takut langsung dengan orang.. kalau orang kaco, usik2 die..lagi die suka...
tapi, kalau orang buat x layan je dengan die...muka dia macam nak nangis.. hahaha.. besh33!!
tapi, bahaya kata zahid lau budak2 terlebih mesra alam ni. senang nak kena culik.. bahaya33!!!
jaga diri baik2 tau fatihah~ weee~ \(^0^)/
lepas solat asar semua di rumah mai, WPR 9187 bergerak ke kajang pulak... nak beli barang di cziplee....
anyway, THANKS MAI coz benarkan kitorang beraya di rumah anda!!! hehe

**********

pukul 8 lebih tiba di KKM... sangat penat + mengantok...
fair nak pinjam kete mal..nak g open house rumah member die dekat dengan warta...
kitorang asalnya x nak g open house yang ni, tapi bila fair kata dia g sorang2..cam kesian pulak kat die.. bahaya pun bahaya.. takutlah kalau jadi pape lau die g sorang2...
so, aku n mal teman die g open house.. perut sebenarnya dah kenyang, tapi nampak spagetti kat rumah member fair, macam teringin lak.. so, makanlah sikit.. hihi..
THANKS FAIR coz ajak kitorang g...
borak2 kejap, then balik ke UKM...
sampai di bilik yang tercinta.. x sabar rasanya nak landing atas katil...
but before dat, kene wangikan diri and baju2 ku dulu... hohoho..
pukul 12 malam.... OHHH, KATILKU!!! ZZzzzzzz
-------------------------------------------------------------------------------------------------


NOTATANGAN :
  • sekarang musim orang sibuk buat open house. so, anda akan dapat melihat banyak kereta di atas jalan raya. Pemergian ke putrajaya yang suatu masa dahulu boleh menenangkan minda, sekarang telah bertukar kepada stress melihatkan keadaan yang pack!!!
  • selera sedikit demi sedikit mula berubah. Dulu x dapat terima baju colur yellow, now siap boleh beli. Dulu gemar membaca magazine remaja, sekarang diri merasakan tiada apa-apa yang menarik lagi dalam magazine itu. Apakah maksud di sebalik semua ini?
  • Fikir-fikirkan..dan selamat beramal!!!! hoho


**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

1 comment:

Unknown said...

maksudnya bila raya fura jadi makin boros dan kuat makan! yosh~

Post a Comment