Sunday, October 4, 2009

:: DARI PAHANG TERUS KE PPSM ::

hari khamis yang lepas..after class pemakanan pukul 5 ptg, aku b'gegas ke pekeliling...
nak balik rumah...weee~ (nak ambil barang sebenarnya)
smpai KTM UKM..nasib x brpa baik,KTM bru jew lepas. so, kene tggu next tren..
tren pulak delay... then org b'tambah ramai..
smpai LRT...pon terlepas...so, tggu next LRT..
dapat naik bas pukul 6.30 ptg...ade berape ketul je manusia dlm bas 2...
yg sadisnya..smpai kat temerloh..semua orang turun. tggl lah aku sorang nak ke jengka..
cuak gak naik bas sorang2. malam lak 2.. perjlnn dr temerloh ke jengka ambil masa around 40min..
alhamdulillah..selamat sampai~ hihi


~sedikit selingan, setiap kali aku nak balik rumah...orang yang paling happy rasenya is my lil bro. dgr je my mum kate esok or lusa aku nak balik.. die mula lah.. "mak, adik rasa macam nak demam lah".. owh..my mum dah faham sgt.. itu ialah kata2 budak darjah 4 yang b'cadang nak ponteng sekolah..haha.. so, cepat2 my mum kata, "nak demam makan ubat".. hahaha.. syafiq2~ macam-macam..... masa aku balik hari tu, budak kecik tu ponteng sekolah petang (sek agama).. huhuhu.. 'akukah yang bersalah?? aiyark!!'~


hari sabtu...awal pagi dah bangun bersiap-siap nak balik ke UKM..
naik bas pukul 9.30 pg.. atas bas duduk sebelah makcik yang peramah.. hihi
sampai UKM around pukul 2ptg..
aku terus menuju ke PPSM (fakulti) untuk membuat assignment bersama rakan-rakan seperjuangan yang lain...aceceh~
sangat penat..trun naik tren ngan beg yang berat (asalnya masa blk dr ukm-rumah ringan jew.. bile blk dr rumah-ukm, jd berat pulak..haha) then sampai-sampai terus ngadap nombor yang banyak..
smpai naik juling mata dok wat assg hingga malam...
after maghrb keluar makan dengan rakan2 seperjuangan di PM (bukan perdana menteri..tapi pulau mutiara)
tapi lega..semuanya dah settle...
alhamdulillah~


NOTATANGAN :
  • maaf rakan2 seperjuangan...hari jumaat x dapat join korang buat assg coz aku sedang bersenang lenang di rumah tatkala itu.. wahahaha... papepun, thanks to all..
  • esok..eyh silap..dah lps kol 12.. so, hari ni r kirenye...hoho.. nak g beraya kat umah zahid.. konvoi 2 buah kete.. insyaAllah~ besh33~


**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

No comments:

Post a Comment