Saturday, October 17, 2009

:: MARI PULANG ::

sekarang jam menunjukkan pukul 2.54 minit pagi..
aku masih di sini...belum merehatkan mata mahapun minda..
hari ini (upss..mungkin patut gunakan semalam coz dah masuk 17hb)
seharian bertapa di PPSM bersama rakan-rakan seperjuangan
(lala, ecah, amal, ijah n farah)

bertungkus-lumus menyiapkan assignment medical statistics..
Alhamdulillah... SETTLE!!


Jam 9.00 pg nanti aku akan menggigihkan diri untuk ke pekeliling...
MAU BALIK RUMAH WOOO!!!!
besh33~ hihihihi...
Penyebab yang menyebabkan (apakah??)
keinginanku untuk pulang ke pahang membuak-buak ialah kerana
AKU MENGIDAM CUCUR JAGUNG BUATAN MAK AKU!!!

waaaaa!!!! Tapi balik rumah sekejap sahaja
coz FINAL dah SANGAT HAMPIR...
kalau bertapa di rumah lama-lama...
faham-fahamlah kan apa yang akan terjadi..hihi...
mungkin ISNIN aku akan pulang semula ke UKM...
dan memulakan OPERASI GERAK GEMPUR di sebalik
BUKU-BUKU
dan NOTA-NOTA..
harapnya impian bukan sekadar anganan kosong..
SAFURA, REALISASIKANNYA OK!!!


**inilah jadinya bila aku mula berkata-kata**

No comments:

Post a Comment