Wednesday, January 20, 2010

:: BERJAYA ::

aku sangat berpuas hati + gembira + bahagia + seronok + apa-apa je la~
kerana telah BERJAYA menonton 2 buah movie semalam....
nampak tak word BERJAYA tu?? BERJAYA sungguh yew aku~
BERJAYA membuang masa, BERJAYA membuang duit....
yeah!! aku BERJAYA.. clap33~
owh..itu tak penting (buat-buat je lah macam tak penting)
dan nah!! ini dia 2 buah movie yang aku tonton semalam~



ADNAN SEMPIT


- bagi aku, cerita ini sangat best~ SANGAT ok!!! -
- 1 of the malay's movie yang berbaloi untuk ditonton di cinema -


THE SPY NEXT DOOR


- cerita ini juga tidak kurang hebatnya, SIMPLE BUT NICE -
- cuma aku sedikit terkilan coz terlepas few scenes yang awal-awal..huhu -



NOTATANGAN :
  • owner blog ini akan cuba mengurangkan aktiviti luaran dan memperbanyakkan aktiviti dalaman beliau. akan CUBA ok!!!


**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

6 comments:

nisah said...

cuba yer cik sasa...
ngeh3...

Nurul Ain said...

tahniah sebab berjaya..wuwu..

(^.^)

Unknown said...

cik sasa yg sgt berjaya.....

hehehe...

ak pn nk tgk gak 2 movie tu...

tp xtau bile....

oleh sebab kesibukan yg melanda...

^_s::a::s::a_^ said...

xpe2...ko tgu cite tu main kat TV r hadi...
huhuhu...
moga2 tyme tu kesibukan bkn lg p'halangnya..
wahahaha

Noru Amran said...

cik sasa,

yg cte adnan tu kak wani xsuka part nyanyi2 lagu hindustan tu. lama sangat.
seb baik x tertidur.
hahaha.

CUBA ye, cik sasa. CUBA TRY TEST. =P

^_s::a::s::a_^ said...

ha'ah kak wani...
part tu pun..saya mcm dlm hati dah ada taman..haha
x r..sy mcm dh dok kate "bile r part ni nk hbs..haish3!!"
huhuhu...

CUBA.TRY.TEST

Post a Comment