Friday, January 1, 2010

:: JIKA AKU JATUH CINTA ::

Salam pembuka bicara...
sempena menyambut ketibaan 2010 ini, ingin daku berkongsi sesuatu dengan rakan-rakan yang disayangi sekalian...
(perghhh..cam ape jew aku wat ayat skema kan.. x bleyh blah~haha)
bacalah, fahamilah dan hayatilah..............


Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta
cintakanlah aku pada seseorang
yang melabuhkan cintanya pada-MU
untuk mencintai-MU


Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta
jagalah cintaku padanya
agar tidak melebihi cintaku pada-MU


Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
yang hatinya tertaut pada-MU
agar tidak terjatuh aku dalam jurang semu


Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta
jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling dari-MU


Ya ALLAH,
sesungguhnya aku bermohon pada-MU
untuk selalui mencintai-MU


-dipetik daripada novel "SERIBU KALI SAYANG"-
-karya
ANIS AYUNI-


NOTATANGAN :
  • entry ini tidak mempunyai makna lain melainkan daku sekadar ingin berkongsi sesuatu yang kukira indah.
  • frust di awal 2010 kerana....... haish~

2 comments:

Unknown said...

best sasa n3 ni....

gempak jer tajuk nyer...

hehehe...

tukar la ayat sasa...

-----> jika sasa jatuh cinta ~~~

^_s::a::s::a_^ said...

miz ruha : jika sasa jatuh cinta?? aiyarkk~ apakah???? hahaha

Post a Comment