Saturday, January 16, 2010

:: WINDOW SHOPPING DI PAGI HARI ::

Hampir jam 3pg... tapi aku masih tegar berjaga.. huhu
actually, aku baru lepas 'window shopping'
(gile kew hape minah nih..window shopping pagi-pagi buta~ shopping complex mane yang masih beroperasi time2 camni.. haih3~)
hahahahaha
the truth is....
aku ber'window shopping' di internet...
melihat blog-blog yang menjual pelbagai jenis barangan..
daripada makanan, pakaian, kasut hinggalah ke accessory cun...
bukan berniat mahu membeli...
sekadar melihat-lihat...
teralpa pula kerana semuanya kelihatan cantik-menarik-tertarik kau memang da bomb!!!
ouh33~


NOTATANGAN :
  • hari khamis lepas aku tengok cerita CASE 39 with mal, liya and fair..
  • waiting 4 anyone to ajak aku tengok ADNAN SEMPIT.. ahaks!!! cepat2 ajak aku!!!
  • looking forward to watch THE SPY NEXT DOOR with my rumete.. ekekeke

**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

2 comments:

Nurul Ain said...

window shoppim kt tenet besh..leka..sume lawa2..wuwu..

(^.^)

^_s::a::s::a_^ said...

betul2 ain... hehe.. tapi lau nak beli macam x r kowt.. juz usha2 jew..ekekeke

Post a Comment