Saturday, January 9, 2010

:: MOOD BAHAYA ::

semenjak dua menjak bermenjak-menjak ni, aku sangat suka dan sangat mahu serta teringin nak keluar berjalan-jalan, bersuka-ria, berfoya-foya membuang masa tanpa memikirkan apa-apa. Bak kata roommate aku, " macam xde masa depan jew~". hahahaha...

tapi itulah perasan perasaan serta mood aku sekarang... mood yang sangat bahaya... sebab kalau dah keluar tu, bukan sahaja masa dan tenaga hilang.. malah duit turut melayang bak burung layang-layang yang terbang melayang...

duit tambang lagi, duit makan lagi..tu tak termasuk lagi pengeluaran duit yang tidak disengajakan disebabkan keinginan a.k.a nafsu yang tidak dapat dikawal apabila melihat baju-baju yang sungguh anggun, beg-beg yang sangat menawan serta kasut-kasut yang pastinya jelita..(sumpah cikgu BM aku tak tidur malam kalau terbaca ayat superb aku nih~)

owh ye...aku juga sedang terperangkap dalam satu lagi mood yang sangat seronok dan masyuk bahaya.. MENONTON WAYANG yang DITAYANGKAN untuk DITONTON.. ini juga sangat merisaukan aku... tapi masih boleh dibendung... kui3~

walaubagaimanapun, aku dah aim nak tengok these 2 movies... ekekeke..







NOTATANGAN :
  • next week kena berjumpa dengan SV dan tunjuk chapter 1... but aku still x buat apa-apa lagi...erkkk~ -_-"

**inilah jadinya bila aku mula berbicara**

6 comments:

::SizuKa:: said...

abaikan saja hajat mau tengok wayang tu. baik ko siapkan chapter 1 ko tu. hehe. fikir masa depan (ni ayat aku) ;p

^_s::a::s::a_^ said...

owh..susah nk ckp "takkan pergi".. sebab kegilaan tgk wayang ni, bile dah dtg..lbh kurang mcm gilenye ko bile bermain rubik.. hahaha...

chapter 1 akan aku usahakan hingga siap.. O yey!!! ^n^

Misz SeroJa said...

siapkan chapter 1..
dgn motivasi untuk tgk wayang..
ok jgak cm2..;p

Unknown said...

cikgu BM ko pasti terkejut la tgk ayat ko...
tabik spring la kt ko....hahaha,,,,

siap kn keje dulu sasa,,,,
bru bleh enjoy,,,

hehehe,,,

si buta warna said...

gud luck :)

^_s::a::s::a_^ said...

misz seroja : satu motivasi yg menarik... hihi

miz ruha : kalau blh, mmg aku mahu siapkn kerja dahulu.. tapi, kadang2 apa yang patut kita buat tak selari dengan perlakuan kita sekarang.. ahah~

si buta warna : thanks~ n_n

Post a Comment